loading...
safirantel.com
سفیران تل بازدید : 26 یکشنبه 30 مرداد 1401 نظرات (0)

یکی از زیباترین و لاکچری ترین و شیک ترین گوشی های امروز به بازار آمده و طرفداران ویژه و خاص خود را پیدا نموده است گوشی های ورتو می باشند. در واقع شرکت ورتو در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و در سال ۲۰۱۳ مشتریان خاص خود را یافت این شرکت تاکنون گوشی های بسیار شیک و گران قیمت را روانه بازار نموده است بنابراین تنها افرادی که به فکر تجملات و شیک بودن هستند می توانند به دنبال خرید چنین گوشی‌ هایی بروند.  اگر شما هم مشتاق خرید چنین گوشی های باکلاس و گران‌ قیمتی هستید توصیه می‌ کنیم که به ادامه این مطلب توجه کنید زیرا در مورد مدل ها و چگونگی طراحی مشخصات و قیمت گوشی ورتو بیش تر توضیح داده ایم به همین خاطر برای یافتن پاسخ سوالات خود تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

مشخصات گوشی ورتو

ابتدا باید در مورد جزئیات و مشخصات گوشی ورتو صحبت کنیم تا در نهایت بتوانیم قیمت گذاری و هزینه ای که بابت خرید آن می توان پرداخت نمود را عنوان کنیم. جزئیات مربوط به گوشی های ورتو عنوان می ‌کند که مانند دیگر گوشی های موجود در بازار نیست زیرا این گوشی ها قابلیت های شگفت انگیز و فوق العاده ندارند.قیمت بالا و باکلاسی آن ها به خاطر طراحی فوق العاده ای است که دارند. مواردی که در زیر می بینید بخشی از مشخصات این گوشی ها هستند:

  • گوشی های ورتو کاملا دست ساز می باشند.
  • تلفن های همراه ورتو انواع مختلفی دارند که با یک جستجوی ساده می توان به انواع آن ها پی برد.
  • شرکت های فروش گوشی های ورتو بسیار زیاد هستند اما در ایران نمایندگی ندارند.
  • گوشی های ورتو نمونه های دکمه دار و لمسی هم دارند.
  • گوشی های ورتو را به وسیله نگین و الماس های گران قیمت دیزاین می کنند.

قیمت گوشی ورتو

چه هزینه ای بابت خرید گوشی های ورتو باید بپردازیم؟

به طور کلی عوامل مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت این گوشی های لوکس تاثیر مستقیم میگذارند از این رو تصمیم گرفتیم که امروز به این موارد بپردازیم تا بتوانیم یک برآورد دقیق از قیمت گوشی ورتو داشته باشیم. یکی از مهم ترین عواملی که بر قیمت گوشی های این برند تاثیر می گذارد دست ساز بودن آن است در واقع شرکت سازنده ورتو ادعا کرده که این گوشی ها را از صفر تا صد کاملاً دست ساز تولید و روانه بازار می ‌کند. بنابراین هیچ گونه ماشین و دستگاه و کارخانه ای در حال ساخت گوشی های ورتو نیست و همین موضوع باعث شده که درآمد کارکنان تولید کننده این گوشی بالا رود و همین نکته می‌ تواند نشان دهنده یکی از عوامل تاثیر گذار بر افزایش قیمت آن باشد. بنابراین باید حتماً چنین موضوعی را مد نظر داشته باشید که خاص پسندان قطعاً به آن اهمیت می دهند.

ثاثیر نوسانات دلار بر قیمت گوشی های ورتو 

از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت گوشی های ورتو می توان به قیمت دلار اشاره کرد همان طور که خدمتتان گفتیم نمایندگی های فروش گوشی های ورتو در ایران وجود ندارند، بنابراین اگر شما بخواهید چنین گوشی را خریداری کنید باید از یکی از شرکت ‌های فرانکفورت، پاریس، سنگاپور، هنگ کنگ، مسکو، دبی، نیویورک و دفتر مرکزی که در انگلستان قرار دارد سفارش دهید. بنابراین اگر این گوشی ها را بخواهید باید از یکی از کشورهای نامبرده وارد کنید باید هزینه خرید آن را به دلار بپردازید؛ زیر واحد پول این کشورها برای فروش گوشی های ورتو به دلار است و در ایران به ریال میتوانید این موبایل ها را بخرید. بنابراین شما باید پول خود را به دلار تبدیل کنید و برای آن ها بفرستید. بر اساس اطلاعات به دست آمده قیمت این گوشی ها نزدیک به ۳۱۰ هزار دلار است که با ضرب در قیمت روز دلار می توانید قیمت دقیق آن را به دست آورید.

قیمت گوشی ورتو

هزینه گمرک و تاثیر آن بر قیمت گوشی ورتو

از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گوشی های ورتو می توان هزینه گمرک را نام برد. زیرا این قیمت و هزینه به خاطر ارسال تلفن همراه ورتو از کشوری دیگر به ایران می باشد؛ بنابراین شما باید هزینه مالیات و گمرک را به طور کامل بپردازید که آن هم کم و ناچیز نیست. بنابراین قیمت آن علاوه بر تاثیر دلار و عوامل دیگر خواهد شد و قیمت این گوشی لاکچری را به بیش ترین حد خود خواهد رساند. به همین خاطر افراد معروف و خاص پسند و پولدار می توانند برای خرید چنین گوشی اقدام کنند.

قیمت گوشی ورتو

طراحی گوشی های ورتو 

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گوشی ورتو می توان به طراحی و دیزاین آن اشاره کرد. زیرا گوشی های ورتو را با استفاده از الماس و نگین های گران قیمت و سنگ یاقوت و طلا دیزاین و طراحی می کنند و همین موضوع باعث می ‌شود که قیمت آن بالا ترین حد خود برسد. برای مثال نمونه گوشی ورتو مدل کبرا از ۴۳۹ یاقوت و الماس گرد و الماس اشکی استفاده شده است. بنابراین طبیعی است که قیمت آن گران باشد و هر کسی توان خرید آن را نداشته باشد.

 

گوشی ورتو مدل کبرا از ۴۳۹
گوشی ورتو مدل کبرا از ۴۳۹
سفیران تل بازدید : 39 شنبه 29 مرداد 1401 نظرات (0)

همان طور که می ‌دانید گوشی ورتو signature S یکی از گران قیمت ترین و مجلسی ترین گوشی های موجود در بازار خارجی است که در ایران هم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و مشتریان خاصی را به خود جلب نموده است. این طبیعی است که شما عزیزان برای داشتن گوشی های فوق العاده زیبا و گران قیمت ورتو مدل های آن ها را نیز بشناسید و برای خرید به صورت حضوری و آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. البته که گوشی های ورتو انواع مختلفی دارند. بنابراین قیمت آن ها نیز با هم فرق می کند از این رو ما امروز تصمیم گرفتیم تا اطلاعات بیش تری در مورد گوشی ورتو سیگنچر اس در اختیارتان قرار دهیم زیرا ممکن است شما هم یکی از علاقه‌ مندان به این برند و گوشی باشید به همین خاطر بهتر از با اطلاعات بیش تری برای خرید مراجعه کنید بنابراین دعوت می ‌کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

گوشی ورتو signature S

 

مشخصات گوشی ورتو signature S

به طور کلی همه گوشی های ورتو دست ساز هستند بنابراین طبیعی است که هیچگونه کارخانه و یا کارگاه تولیدی از طریق ماشین ها و دستگاه های مختلف آن را تولید نکنند و تنها کارکنان شرکت آن به صورت دستی برای ساختن قطعات آن تلاش کنند. مواردی که در زیر برایتان دسته بندی نموده ایم همگی مشخصات گوشی ورتو سیگنچر اس می باشد:

  • از مهم ترین مشخصات گوشی ورتو سینگچر اس دکمه ای بودن آن است.
  • در این میان اگر بخواهیم به ویژگی‌های دیگر گوشی های ورتو اشاره کنیم باید بگوییم که حافظه آن ۴ گیگ می باشد.
  • گوشی های ورتو را به وسیله الماس و یاقوت و سنگهای قیمتی تزیین می کنند.
  • جنس این گوشی بسیار مرغوب و نایاب است همین خاطر قیمت آن بالا تر از گوشی های دیگر می باشد.
  • گوشی ورتو سینگچر اس از نمونه های دیگر ورتو ساده تر است.

گوشی ورتو سیگنچر اس را از کجا خریداری کنیم؟

از جمله سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که گوشی ورتو را از کجا می توان خرید یا تهیه کرد در پاسخ به این سوال باید گفت متاسفانه شرکت اصلی گوشی های ورتو در انگلستان واقع شده توجه کنید که شرکت سازنده ورتو در ایران نمایندگی ندارد و شما باید برای خرید به یکی از کشورهای سنگاپور، پاریس، فرانکفورت، نیویورک، هنگ کنگ و غیره سفارش دهید. یعنی اگر به بازار گوشی فروشی در ایران مراجعه کنید قطعاً نمونه های گوشی ورتو را نخواهید دید؛ بنابراین باید از فروشندگان معتبر بخواهید که برای شما سفارش دهند البته آن ها هم با واسطه و از طرق مختلف سفارش شما را ثبت می نمایند.البته نیازی نیست حتما این کار را انجام دهید فروشگاه سفیران تل تمامی مدل های گوشی های ورتو را با قیمت و کیفیت عالی در دو درجه اورجینال و های کپی ارائه میکند.

گوشی ورتو signature S

قیمت گوشی ورتو سیگنچر اس

یکی از پارامتر های مهم به هنگام خرید گوشی های ورتو قیمت آن هاست زیرا این گوشی ها با توجه به شکل خاص و با کلاسی که دارند قطعاً قیمت آن ها نسبت به گوشی های موجود در بازار گران تر است طبیعی است که برای خرید آن ها هزینه بسیار زیادی بپردازید. به همین خاطر است که این گوشی به عنوان گوشی لاکچری و خاص پسندان شناخته می‌ شود و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد. عوامل مختلفی وجود دارند که بر افزایش قیمت گوشی های ورتو بخصوص ورتو سیگنجر اس تاثیر گذار هستند. یکی از این عوامل مربوط به طراحی و دیزاین فوق العاده باکلاس این گوشی است عامل دیگر مربوط به قیمت روز دلار می شود زیر و شما باید متناسب با قیمت دلار این گوشی ها را خریداری کنید عامل دیگر مربوط به قیمت الماس و نگین ها و سنگ های قیمتی است که برای دیزاین گوشی استفاده شده است.

گوشی ورتو signature S

طراحی و دیزاین گوشی ورتو سیگنچر اس چگونه است؟

زمانی که از طراحی و دیزاین این گوشی صحبت می شود اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این است که چگونه آن را طراحی کردند در پاسخ به این سوال باید گفت این گوشی ها طراحی منحصر به فرد دارند بنابراین نمی ‌توان از همه گوشی های موجود در بازار چنین دیزاینی را مشاهده کرد قطعاتی که در این گوشی استفاده می شود با کیفیت بسیار بالایی در دسترس قرار می گیرند و سازندگان آن ها همه این قطعات را با دست خود در کنار یکدیگر می چینند. هر گاه شما برای خرید گوشی ورتو signature S اقدام کنید متوجه نوع عرضه کردن آن ها خواهد شد زیرا مانند گالری های جواهرات آن ها را در ویترین های مخصوص و جلوی دید قرار می دهند در واقع در ساخت دکمه ها و حتی پشت گوشی از الماس و سنگ های قیمتی مثل یاقوت استفاده می شود. به همین خاطر ظاهری بسیار شکیل و و خاص را به فروشنده ارائه می دهند.

سفیران تل بازدید : 40 جمعه 28 مرداد 1401 نظرات (0)

ممکن است شما هم تاکنون اسم گوشی ورتو ( vertu )به گوشتان خورده باشد در واقع این نوع گوشی در ایران خیلی شناخته شده نیست زیرا به تازگی در میان افراد لاکچری و باکلاس باب شده است. در واقع اگر بخواهید عیار و قدرت و ثروت کسی را بسنجید کافی ا‌ست به تلفن همراه او نگاه کنید تا متوجه شوید که ثروتمندی تا چه حدی است. در گذشته شاید به نظر میرسید که داشتن تلفن همراه فقط و فقط برای رفع نیاز می باشد اما امروزه امنیت بیش تری به آن می دهند و تنوع در این زمینه بیش تر شده است و همه خاطر افراد سعی می کنند اتاق با رقابت و چشم و هم چشمی هم که شده به دیگران بفهمانند که با داشتن گوشی های لاکچری مثل گوشی های ورتو بسیار خاص هستند. امروزه ما قصد داریم اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی ورتو

بهتر است انتظارات عجیب و غریب خود را از تلفن همراهی مثل ورتو پایین بیاورید زیرا قرار نیست از دوربین فوق العاده یا قابلیت های هوشمند و خارق العاده این تلفن برایتان بگویم زیرا از این نظر ها کاملاً معمولی و ساده است اما از حیث های دیگر بسیار لاکچری و فوق العاده به نظر می رسد مواردی که در زیر می بینید بخشی از مشخصات گوشی ورتو می باشد:

  • گوشی ورتو هم مانند دیگر گوشی های تلفن همراه انواع مختلفی دارد.
  • تلفن همراه ورتو بسیار گران قیمت تر از تلفن های همراه موجود در بازار می باشد.
  • یکی دیگر از مشخصات جالب در مورد گوشی ورتو این است که دست ساز ساخته می شود.
  • حتما شنیده اید که گوشی های ورتو با الماس طراحی و دیزاین می شوند.
  • گوشی های ورتو قابل سفارش هستند و به راحتی از فروشگاه ها نمی توانید آن را تهیه کنید.

 

گوشی ورتو
گوشی ورتو چیست

 

انواع گوشی های ورتو

در بند قبل اشاره کردیم که گوشی های ورتو انواع مختلفی دارند مانند گوشی های نوکیا و آیفون موجود در بازار که مدل های آن ها بسیار متفاوت و گسترده است گوشی های ورتو نیز به چند دسته تقسیم می شوند. یک دسته از گوشی های ورتو شامل گوشی های ورتو سیگنچر و دیگری شامل دسته گوشی های ورتو سینجر لمسی با سیستم عامل اندروید تقسیم می شوند. بنابراین می توان فهمید که نمونه ساده آن دارای دکمه است و نمونه های لمسی مانند گوشی ‌های هوشمند دیگر امروزه کاملا لمسی می باشند. البته که نمونه گوشی های ورتو آستر هم هستند که لمسی می باشند و عملکرد آن ها با گوشی های ورتو سیگنچر لمسی متفاوت نیست. بنابراین اگر قصد خرید گوشی های ورتو را دارید باید به چنین مواردی توجه داشته باشید و ببینید کدام یک از آن ها را می پسندید.

شرکت سازنده گوشی ورتو چیست؟

اگر برای فیلم جالب از کلید آن گوشی های ورتو توسط کدام شرکت ساخته می شوند باید بگوییم که شکل سازنده این جای خصوصی و بسیار شیک بریتانیایی است و دفاتر فروش زیادی هم در سراسر جهان دارند که شامل دفتر فروش در سنگاپور و دبی و مسکو و نیویورک و پاریس و فرانکفورت و هنگ‌ کنگ می باشد که دفتر اصلی آن در انگلستان است و هم اکنون این شرکت متعلق به فردی هنگ کنگی به نام گوردن واتسون می باشد که حدود ۹۰۰ کارمند دارد. شاید با خود بگویید که آیا شرکت سازنده گوشی های ورتو در ایران هم دفاتر فروش دارد یا خیر در پاسخ به این سوال باید گفت خیر اما امکان وارد کردن این گوشی در ایران ساده است و شما می توانید هر لحظه که بخواهید برای خرید آن اقدام کنید پس لازم نیز نگرانی از این بابت داشته باشید.

طراحی گوشی های ورتو چگونه است؟

حتما با خود می ‌گویید گوشی های ورتو چه نوع طراحی دارند که باعث شده خاص تر از گوشی های موجود در بازار به نظر برسند. در پاسخ به چنین سوالی باید گفت عوامل مختلفی وجود دارند که باعث خاص تر شدن این گوشی می باشد یکی از این عوامل مربوط به قیمت بالا و گران بودن آن است اگر بخواهیم به عوامل دیگری اشاره کنیم در واقع طراحی و دیزاین این گوشی می باشد که با الماس و نگین های بسیار گران قیمت تزیین می شود و اگر شما نمونه کبرا آن را سفارش دهید متوجه های خواهید شد که با یک مار کبرا به وسیله الماس طراحی شده که همین موضوع می تواند آن را در میان افراد پولدار خاص تر جلوه دهد.

 

 ورتو کبری

گوشی های ورتو را از کجا خریداری کنیم؟

اکنون اگر شما هم قصد خرید گوشی های ورتو را دارید قبل از هر چیز باید بدانید که هزینه خرید آن ها بر اساس دو چیز محاسبه می شود یکی گمرک و دیگری دلار است زیرا گوشی های ورتو در ایران تولید و به فروش نمی رسند از این رو شما باید برای خرید آن ها سفارش خود را ثبت کنید تا از خارج برای شما ارسال شوند به همین خاطر باید هزینه بالایی بپردازید جهت ثبت سفارش گوشی ورتو می توانید مدل های موجود در فروشگاه سفیران تل را بررسی کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 341
  • بازدید سال : 813
  • بازدید کلی : 1,864