loading...
safirantel.com
سفیران تل بازدید : 30 پنجشنبه 24 شهریور 1401 نظرات (0)

مقایسه ورتوسیگنچرتاچ و ورتوسیگنچراس

در این مقاله از سفیران تل میخواهیم به مقایسه ورتوسیگنچرتاچ و ورتوسیگنچراس بپردازیم با ما همراه باشید. در هنگام خرید گوشی های ورتو باید به نکات بسیار مهمی توجه کرد زیرا توجه به این نکته باعث می‌شود تا شما بتوانید گوشی مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و سپس آن را خریداری کنید. این موضوع برای خرید گوشی های ورتو نیز صادق است، پس می توان گفت کسانی که قصد خرید گوشی های ورتو را نیز دارند باید پیش از خرید این مدل گوشی به بررسی کامل آن نیز بپردازند و انواع گوناگون گوشی های ورتو را باهم مقایسه کنند و  سپس گوشی مورد نظر خود را خریداری کند این امر سبب می شود تا شما بتوانید گوشی را انتخاب و آن را خریداری کنید که مورد رضایت شما باشد.

 معرفی و مقایسه گوشی ورتو سیگنچر تاچ و ورتو سیگنچر اس

 میتوان گفت گوشی های ورتو نمونه از گوشی‌های لوکس در دنیا هستند و صرفاً افرادی از این مدل گوشی ها استفاده می کنند که افراد ثروتمند باشند گوشی های ورتو گاهی با موادی مانند طلا و الماس و یا سنگ های بسیار با ارزش ساخته می شود و همین امر سبب شده است تا ارزش مادی گوشی های ورتو بسیار زیاد شود اما علاوه بر این، گوشی های ورتو دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد و همچنین در انواع بسیار گوناگونی هم تولید می‌شوند. در ادامه ما قصد داریم که انواع گوشی ورتو به همراه مشخصات آن را برای شما معرفی کنیم تا شما بهتر بتوانید انواع گوناگون گوشی های ورتو را بشناسید و با مدل های آن نیز آشنا شوید.

کمپانی سازنده ورتو

مقایسه ورتوسیگنچرتاچ و ورتوسیگنچراس

معرفی گوشی ورتو سیگنچر تاچ

 این  مدل از گوشی های ورتو دارای قابلیت ها و ویژگی های گوناگونی می باشد که هر کدام از این ویژگی ها به تنهایی میتواند دلیل خوبی برای جلب نظر افراد گوناگون با سلیقه های مختلف باشد گوشی ورتو سیگنچر تاچ دارای صفحه نمایش به ابعاد۵.۲  اینچ است همچنین گوشی ورتو دارای وزن حدودی ۲۲۵ گرم نیز است. ورتو سیگنچر تاچ همچنین حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت نیز دارد می‌توان گفت گوشی ورتو سیگنچر تاچ همچنین دارای دوربین ۲۱ مگاپیکسل نیز است  که این  یکی از ویژگی های خوب این مدل گوشی نیز می باشد. در تولید گوشی ورتو سیگنچر تاچ از باتری ۳۱۶۰ میلی‌آمپرساعت نیز استفاده شده است پس میتوان نتیجه گرفت که شرکت ورتو برای ساخت گوشی های گوناگون برند ورتو اهمیت زیادی قائل است و با کیفیت بسیار زیادی انواع گوناگون گوشی های ورتو را نیز می سازد و همچنین آنها را به بازار عرضه می کند تا مردم بتوانند از گوشی های با کیفیت ورتو استفاده کنند‌.

مقایسه ورتوسیگنچرتاچ و ورتوسیگنچراس

معرفی گوشی ورتو سیگنچر اس

 این مدل از گوشی های ورتو که از تولیدات شرکت درتو نیز میباشد در تاریخ اکتبر ۲۰۰۸ از طرف شرکت سازنده یعنی شرکت ورتو معرفی و همچنین رونمایی شد گوشی ورتو سیگنچر اس نیز ویژگی های خاصی دارد که سبب شده این مدل از گوشی ورتو بین افراد گوناگون دارای طرفداران بسیار زیادی نیز باشد گوشی ورتو سیگنچر اس دارای یک صفحه نمایش می باشد که ابعاد آن ۲.۰اینچ از همچنین درباره گوشی ورتو سیگنچر اس می‌توان گفت که دارای وزن تقریبی ۱۶۶ گرم نیز است و این بدان معنا است که این گوشی بسیار سبک است این مدل از گوشی های ورتو دارای حافظه داخلی ۴ گیگابایت نیز می باشند گوشی ورتو سیگنچر اس در رنگ های طلایی سفید طلایی زرد نقره ای نیز تولید می شوند و به همین دلیل یعنی تنوع رنگ زیبا که دارند دارای طرفداران و گوناگونی در جهان نیز هستند.

مزایا و معایب ورتو

 مقایسه قیمت گوشی های ورتو سیگنچر تاچ و ورتو سیگنیچر اس

 قیمت گوشی های ورتو با مدل های گوناگون متفاوت است و می‌توان گفت عوامل گوناگونی نیز وجود دارند که بر روی قیمت گوشی های ورتو اثر گذار هستند همچنین می‌توان گفت که گوشی ورتو سیگنچر اس داره قیمت حدودی ۱۶۶ میلیون نیز می باشد زیرا دارای قابلیت های مانند پشتیبانی از اتصالات بلوتوث و همچنین ذخیره کردن نام ۲۰۰۰ مخاطب را دارد. در ادامه می توان گفت گوشی ورتو سیگنچر تاچ  از تولیدات شرکت ورتو نیز میباشد قیمت حدودی ۲۹۰ میلیون را دارا اسیر قابلیت‌های این گوشی نسبت به مدل های قبلی بسیار بیشتر از این گوشی ورتو دارای بدنه تیتانیومی است و همچنین پردازنده اسنپدراگون۸۱۰ رادار میباشد که این ویژگی ها در کنار سایر ویژگی های گوشی ورتو سیگنچر تاچ سبب شده است تا غیبت این مدل گوشی نیز بیشتر باشد. همچنین در ادامه می توان گفت به دلیل قابلیت های بسیار زیادی که این مدل از گوشی ورتو دارد تمایل افراد گوناگون برای خرید این مدل از گوشی بسیار زیاد است.

 بررسی معایب و نقاط ضعف  انواع گوناگون موبایل های ورتو زمانی که افراد مختلف صرفا برای خودنمایی و جلب توجه می خواهند که از گوشی های ورتو استفاده کنند کمتر به سراغ امکان و ویژگی های این مدل از گوشی می روند و به آن توجه می کند در این صورت می توان گفت که استفاده از این مدل گوشی می تواند دارای معایب زیادی باشد پس ما به طور کلی و به شکل خلاصه به مرور برخی معایب گوشی های ورتو  می پردازیم که در صورت نداشتن آگاهی از این معایب  آن ها می تواند برای شما مشکل ساز شود.

گوشی ورتو الماس نشان

نداشتن  قابلیت بلوتوث، جک هندزفری، دوربین جلو پشتیبانی نکردن از کارت sd کیفیت پایین ال سی دی کیفیت پایین دوربین اصلی و همچنین ضعف های دیگری که غیر قابل انکار هست و اگر امروزه گوشی این امکانات و توانایی ها  ا نداشته باشد کسی از آن استفاده نمی کند.

 به همین دلیل می توان گفت که شرکت ورتو با در نظر گرفتن بدنه هایی که از فلزات گرانبها برای تولید  گوشی های ورتو استفاده می کند و همچنین زیورآلات لوکس که در این گوشی به کار رفته است  این موبایل را به بازار عرضه می‌کند تا عملا نقاط ضعف و کسری‌های آن دیده نشود. پس بهتر است هنگام انتخاب و همچنین خرید گوشی های ورتو این نکات را حتما مورد بررسی قرار دهیم و صرفا فقط برای تجمل گرایی از این مدل گوشی شی استفاده نکنیم زیرا به شما ضرر مالی  زیادی می زد و هم سبب می شود شما با رضایت کامل از این گوشی استفاده نکنید پس حتما قبل خرید گوشی ورتو امکانات آن  ا نیز بررسی کنید

سفیران تل بازدید : 20 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

شرکت سازنده گوشی های ورتو که می توان گفت بیشتر گوشی های لوکس و گران قیمت برای افراد ثروتمند طراحی و تولید می کند، دارای انواع گوناگونی از مدل های مختلف ورتو می باشد. همچنین به تازگی جدیدترین گوشی ورتو  طراحی و تولید توسط این کمپانی تولید شده و ورتو میخواهد و آن را نیز به بازار عرضه کند‌. جدید ترین گوشی ورتو نیز دارای قابلیت ها و همچنین ظاهری زیباتر است. استفاده از گوشی ورتو سبب زیباتر شدن و همچنین لوکس شدن ظاهر شما نیز می شود. در واقع می توان گفت که استفاده از گوشی ورتو نماد و نشانه پولدار بودن است. گوشی های ورتو از مواد و همچنین سنگ های بسیار گرانقیمت تولید مي شوند و همین امر سبب می شود تا ارزش مادی این گوشی زیاد باشد و فقط افراد پولدار در جوامع مختلف توانایی خرید و استفاده از این گوشی را نیز داشته باشند.ما در ادامه توضیحات بیشتری درباره گوشی های ورتو بیان می کنیم که می تواند سبب شناخته بیشتر شما از این گوشی می شود.

مشخصات گوشی ورتو جدید

در واقع می توان گفت که جدیدترین گوشی ورتو Aster p نام دارد.  جدید ترین گوشی ورتو دارای بدنه ای از جنس آلیاژ تیتانیوم است. صفحه گوشی ورتو جدید از نوع شیشه ارغوانی می باشد که همین امر سبب زیبایی گوشی ورتو جدید شده است و توانسته است توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.گوشی ورتو جدید دارای دو پنل پشتی است که این پنل های پشتی گوشی ورتو به صورت درب های ماشین مرسدس باز می شود. همچنین می توان گفت که در زیر این دو پنل محل قرار گیری سیم‌کارت های گوشی ورتو نیز می باشد.

گوشی ورتو الماس نشان

جدیدترین گوشی ورتو

دوربین گوشی های جدید ورتو

در گوشی های ورتو جدید دوربین سلفی بسیار باکیفیت تر و همچنین قوی تر از دوربین اصلی یا دوربین پشت می باشد.پنل پشتی جایگاه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بوده که از فناوری فوکوس خودکار  نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین درباره دوربین گوشی های ورتو می توان گفت که دوربین ۲۰ مگاپیکسلی که در پنل جلو وجود دارد باعث می شود تا کیفیت عکس ها در گوشی های ورتو  بسیار با کیفیت باشد و عکس های خوبی بتوان با گوشی ورتو گرفت و آن ها را نیز نگه داشت.

توضیحات درباره باتری گوشی ورتو جدید

گوشی ورتو جدید دارای باتری بسیار باکیفیت و همچنین قدرتمند می باشد که توانایی بالایی در نگه داشتن شارژ نیز دارد. می توان گفت که اگر باتری های گوشی ورتو به صورت کامل شارژ شوند این توانایی را نیز دارد نیز دارند که از ۲۶ تماس پیوسته پشتیبانی کنند.زمان استندبای باتری  به 400 ساعت می‌رسد.

توضیحات درباره نمایشگر گوشی ورتو جدید

جدیدترین تولید شرکت ورتو  یعنی سری جدید گوشی های ورتو که به تازگی وارد بازار شده اند دارای نمایشگر حدود ۴.۹۷ اینچی می باشد و همچنین می توان گفت که  این مدل گوشی دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی است. که از طریق گلس یاقوتی محافظت می شوند.حاشیه های اطراف نمایشگر این گوشی باریک نیستند و می توان گفت که در بخش پایین  و همچنین بالایی ضخامت بیشتری دارند.

توضیحات تکمیلی گوشی ورتو جدید

درباره گوشی های ورتو جدید مطالب زیادی وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی های ورتو استفاده از روش رمزگذاری V Talk می باشد.این ویژگی گوشی های ورتو جدید سبب شده است تا امنیت پیام و همچنین  تماس ها در گوشی ورتو بسیار زیاد شود.همچنین می توان گفت که گوشی های ورتو جدید نیز دارای ویژگی هایی می باشند که امنیت این گوشی را بسیار بالا برده است و در صورت سرقت گوشی نی توان به سادگی آن را پیدا کرد پس می توان گفت که گوشی ورتو جدید دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند که سبب شده است تا این گوشی طرفداران زیاد داشته باشد این گوشی در کنار قابلیت های خوبی که دارد ظاهری بسیار جذاب نیز دارد که از مواد بسیار با ارزش و گران قیمت ساخته شده است.

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

جدیدترین گوشی ورتو

قابلیت اتصال گوشی ورتو جدید

 می توان گفت که گوشی های ورتو استر پی از شبکه‌های GSM، WiFi 802.11 دو بانده، هات اسپات، باند WCDMA، باند TD-SCDMA، باند LTE، باند LTE FDD، LTE 4G+ و همین‌طور VoLTE چین پشتیبانی می‌کند. و این یکی از ویژگی های بسیار خوب و عالی این مدل گوشی است که سبب محبوبیت آن نیز شده است.

بلوتوث 5.5، پشتیبانی از NFC، پورت USB-C با کابل OTG و شارژ بی‌سیم با پشتیبانی از استاندارد Qi و حداکثر توان 7.5 وات از دیگر مشخصه‌های ارتباطی Aster P به حساب می‌آیند.

توضیحاتی درباره مشخصات فنی استر پی

 در این باره می توان گفت که اسمارت فون استر پی برخلاف قیمت بسیار بالایی که دارند از تراشه‌های  بسیار معمولی  تیز استفاده می‌کند و آن ها را نیز به کار می برند. می توان گفت که این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 660 است که حاوی پردازنده 64 بیتی کریو نیز می باشد  که تراشه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی جفت شده است.

در ادامه می توان گفت که سیستم عامل اندروید 8.1 (اوریو) روی این گوشی هوشمند لوکس برقرار است و همچنین اجرا نیزمی‌شود و از آنجا که این قابلیت انحصاری بازار چین است، پس می توان نتیجه گرفت که از  سرویس‌های گوگل نمی تواند پشتیبانی کند.

قیمت گوشی های جدید ورتو

می توان گفت که گوشی های ورتو دارای انواع گوناگونی نیز می باشند و هر کدام از آن ها دارای قابلیت ها و همچنین ویژگی های خاصی هستند همچنین می توان گفت که عوامل گوناگونی وجود دارد که بر قیمت گوشی ورتو اثر گذار هستند و می توانند قیمت این مدل از گوشی ها را کم و یا زیاد کنند پس نمی توان برای گوشی های ورتو قیمت مشخص و ثابتی تعین کرد بلکه شما باید اول مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس درباره قیمت آن نیز اطلاعاتی بدست آورید. برای کسب اطلاعت خوب و مفید درباره گوشی های ورتو بادی با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و از آن ها کمک بگیرد. این امر سبب می شود تا شما اطلاعات بسیار خوبی درباره گوشی های ورتو به دست آوردی و یرواند یک خرید خوب داشته باشید

گوشی های ورتو ساخت کجاست؟
سفیران تل بازدید : 22 جمعه 18 شهریور 1401 نظرات (0)

گوشی های ورتو به طور کلی گران قیمت هستند اما فرض کنید الماس هم به گوشی ورتو اضافه شود، مطمئنا قیمت آن بسیار بالا می رود، طوری که فقط افراد لاکچری پسند و پولدار قادر به خرید آن خواهند بود. گوشی ورتو الماس نشان، بدنه آن از جنس پلاتین و اطراف آن با الماس محصول شده است. تاکنون فقط ۲۰۰ دستگاه تولید شده است.

گوشی های ورتو یکی از بهترین و گران قیمت ترین گوشی های جهان هستند که امروزه بیش از پیش طرفدار دارد. در واقع ورتو تو گوشی های الماس نشان و گران قیمت تولید می کند. که برخلاف آنچه افراد اعتقاد دارند کاربردی و مفید می باشند. مهمترین ویژگی گوشی های ورتو این است که از یک باتری فوق العاده بزرگ برخوردار هستند و دیگر شما نگران شارژر گوشی ورتو نیستید . با وجود اینکه امروز گوشی های  ورتو روی بورس آمده‌اند اما باز هم میزان اطلاعات افراد در مورد این گوشی ها محدود است .ما در این مقاله در مورد گوشی های الماس نشان ورتو صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

صفحه نمایش گوشی ورتو

 یک تفاوت شاخص بین گوشی های ورتو و آیفون، گرانترین مولفه یعنی صفحه نمایش گوشی است. صفحه نمایشگر گوشی ورتو از یاقوت کبود می باشد و به دلیل مقاومت بالایی که دارد از صفحه به خوبی محافظت میکنند. مزایای داشتن صفحه یاقوت کبود این است که مقاومت خیلی بالایی دارد و به خوبی از صفحه گوشی محافظت میکند. برای ساخت صفحه نمایشگر گوشی ورتو مراحل بسیار سخت و وقت گیری دنبال  می شود. صفحه تولید شده از یاقوت کبود گوشی ورتو ضد خش و ضد ضربه است و سختی آن ۵ برابر شیشه می باشد.

کمپانی سازنده ورتو

گوشی ورتو الماس نشان

 ساختار کلی بدنه گوشی ورتو الماس نشان 

اگر به کناره این تلفن دقت کنید متوجه ریل های محافظ فلزی می شوید. این ریل ها در واقع از تیتانیوم ساخته می شوند. این ابزار محافظتی از قطعات داخل گوشی به خوبی محافظت میکند. تیتانیوم ها موادی هستند که در موتورهای جت مورد استفاده قرار میگیرند و میزان مقاومت آنها دو برابر تیتانیوم معمولی است. از ویژگی‌های مهم گوشی های ورتو این است که خیلی سبک می باشند، قاب گوشی ورتو از جنس منیزیم و فوق العاده سبک و حمل آن بسیار راحت می باشد. و همین امر هم یکی از دلایل گرانقیمت بودن گوشی ورتو است.

قیمت گوشی الماس نشان ورتو

 همانطور که گفتیم گوشی های ورتو به طور کلی جزو گران قیمت ترین گوشی ها هستند حالا فکر کنید الماس هم به این این گوشی اضافه شود. قیمت گوشی های ورتوحدود ۷۸ هزار یورو است که به نسبت قیمت بسیار بالایی است و به نظر می رسد افراد ثروتمند می توانند از آن استفاده کنند.

سازنده گوشی های ورتو 

 شرکت ورتو توسط شرکت نوکیا در سال۱۹۹۸ تاسیس شد اما در ماه اکتبر ۲۰۱۲ شرکت ورتو را به یک بخش خصوصی سوئدی  فروختند. اما هنوز هم نوکیا ۱۰ درصد از سهمیه فروش شرکت ورتو را برای خودش در نظر می‌گیرد

یک چیز جالب در مورد فروشگاه های ورتو این است که مانند ویترین های جواهر فروشی یا ساعت فروشی به نظر می رسند و این حس را کاملاً القا می کند که گوشی ورتو یک محصول لوکس و گرانقیمت است.

قیمت گوشی ورتو

گوشی های ورتو بیشتر شباهت  به ساعت دارد تا تلفن هوشمند،  در صفحه ساعت آنالوگ استفاده می‌شود که اگر صادق باشیم کمی قدیمی است اما وقتی به آن فکر کنید می بینید کاربرد های زیادی برای شما دارد و به شما این امکان را می دهد هر لحظه ۱۲ ساعت آینده را ببینید و یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی های ورتو است . اعلان های تقویم هم ظاهر می شود.  فناوری های جدید و لوکس ورتو کاربران را علاقه مند به این سبک خود کرده است.

گوشی ورتو الماس نشان

انواع گوشی های ورتو 

گوشی signature

گوشی های ورتو signature خود دو مدل لمسی و معمولی تقسیم می شوند، گوشی های لمسی سیستم عامل اندروید دارند این گوشی ها در مدل های مختلف ارائه می‌شود. اما ماهیت همه آنها شبیه به هم است مثلاً مدل دایمند از یک سری الماس و جواهر آلات ساخته شده است و مدل کبرا هم با جواهرات درست شده است.

ا گوشی های معمولی signature شبیه گوشی های قدیمی نوکیا است اما نسبت به آنها بسیار لوکس و مجلسی می باشند.  این گوشی ها ۴ گیگ حافظه داخلی دارند و صفحه نمایش آنها دو اینچ می باشد و کیفیت بسیار خوبی هم دارند باتری این نوع  گوشی ها از  لیتیوم یونی است و قابل تعویض می باشد و ۵ ساعت و نیم مکالمه تلفنی را جواب میدهد و حدود ۳۰۰ ساعت هم در حالت استندبای قرار میگیرد.

ورتو لمسی، این مدل سیستم عامل آنها اندروید و هشت هسته ای می باشند صفحه نمایش آنها ۵.۲ اینچ می باشد و محافظ نمایشگر آنها از یاقوت کبود میباشد دوربین این گوشی ها ۲۱ مگاپیکسل می باشد و تکنولوژی ۲ فلشه led دارد، حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگ و رم آنها به مقدار ۴ گیگ می باشد.

مقایسه ورتوسیگنچرتاچ و ورتوسیگنچراس

گوشی های ورتو مدل Aster 

مدل آستر گوشی های ورتو شبیه مدل لمسی گوشی های سیگنیچر می باشد. اما از لحاظ فنی ضعیف تر هستند این مدل گوشی به نحوی تولید می شود هم لوکس و هم به روز باشد و سیستم عامل و پردازنده و کل مشخصات آن جدید و به روز است. گوشی های ورتو در انواع مدل ها تولید می شوند گران قیمت ترین آنها هم همین گوشی های الماس نشان است شما می توانید قیمت متنوعی را در لیست گوشی های ورتو پیدا کنید.

سفیران تل بازدید : 29 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

ورتو یا آیفون؟ ورتو یک شرکت بریتانیایی است که گوشی های دست ساز لوکس تولید می‌کند. شرکت ورتو توسط شرکت نوکیا در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد در واقع آن چیزی که گوشی های ورتو را از دیگر گوشی‌های دیگر متمایز می‌سازد دست ساز بودن آنهاست. به گفته شرکت ورتو تمام مراحل ساخت گوشی های ورتو با دست بدون دخالت ابزار آلات ماشینی انجام می شود. بهتر است بدانید که قطعات گوشی های ورتو درجه یک هستند و در بعضی از مدل های آن از جواهرات بسیار گران بها استفاده شده است. در حال حاضر دفتر اصلی شرکت در انگلستان واقع شده است ولی در دفاتر دیگری در سایر شهرها همچون نیویورک، دبی، فرانکفورت، هونگ کنگ، پاریس و.. دارد.

در شهرهای مختلف فروشگاه های کوچکی دارد که بیشتر شبیه فروشگاه های جواهر سازی هستند که ظاهر گوشی ها و شما را به یاد گوشی های قدیمی نوکیا می‌اندازد ولی یک بار که آن ها را به دست بگیرید متوجه می شوید که ارزش گوشی ۱۵ تا ۱۶۰ هزار دلاری را که در دست می گیرید دارد. با توجه به این می توانیم بگوییم که در مورد مبلغ فروش گوشی های ورتو  چیزی مشخص نشده است اما شایعاتی مبنی بر اینکه قیمت قرارداد چیزی حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده است وجود دارد هنوز هم نوکیا ۱۰ درصد از سهم فروش شرکت ورتو را به خود اختصاص می‌دهد . آمار خرید و فروش گوشی های ورتو بالاتر از چیزی است که از یک گوشی با این استانداردها انتظار می رود.

همه شما گوشی های آیفون را میشناسید و اطلاعات افراد در مورد گوشی های ورتو کم است. بسیاری از افراد سوال می کنند گوشی های ورتو بهتر هستند یا گوشی های آیفون؟ پاسخ به این سوال کار چندان راحتی نیست، باید به مقایسه گوشی های ورتو با آیفون پردازیم‌.  در بالا در مورد گوشی های ورتو کمی توضیح دادیم اما در ادامه در مورد امکانات گوشی های آیفون تو بیشتر توضیح می دهیم تا شما بتوانید راحت‌تر گوشی مورد علاقه و محبوب خود را انتخاب کنید.

چرا ورتو بخریم؟

عکس گوشی ورتو

امکانات گوشی های ورتو

 در گوشی های ورتو سیستم عامل آن شکلی که مدنظر شما است وجود ندارد. گوشی های ورتو ۴GB حافظه داخلی دارند، صفحه نمایش ورتو با کیفیت خوب است اما در انواع مدل ها تولید می شوند که ممکن است لمسی باشند و گوشی های با سیستم عامل اندروید و گوشی های معمولی که بسته به نوع گوشی امکانات آنها هم می‌تواند متفاوت باشد. باتری لیتیوم‌  گوشی های ورتو قابل تعویض است که می تواند جوابگوی ۵ ساعت و نیم مکالمه تلفنی باشد و در حدود ۳۰۰ ساعت در حالت استندبای قرار میگیرد. برخی از گوشی های ورتو حافظه  بسیار خوب و عالی دارند. دوربین اصلی گوشی ورتو ۲۱ عدد پیکسل و تکنولوژی ۲ فلش led دارد.

قیمت گوشی های ورتو

  ۱۵۰۰۰ تا ۱۶۰ هزار دلار قیمت گوشی های ورتو است‌. در حال حاضر برخی از گوشی‌های ورتو جزو گران ترین مدل ها می باشند. مدل signatur kobra گرانترین مدل  گوشی های ورتو می باشد، که با یک مار کبرا که دور تا دور گوشی را گرفته است تزئین شده است. دلیل این قیمت های سرسام آور، علاوه بر برند به دلیل جواهر کاری روی بعضی از گوشی ها هست . درباره گوشی های ورتو بیشتر از کیفیت گوشی باید به ظاهر و شکل آن پرداخت که برای خریداران و آن حائز اهمیت است‌. امروزه بسیاری از ثروتمندان ایرانی از گوشی های ورتو استفاده می کنند.

عکس گوشی آیفون

قابلیت گوشی آیفون 

بخشی از جذابیت مهم گوشی های آیفون به سادگی این گوشی‌ها برمیگردد. راه اندازی و استفاده از این گوشی ها بسیار آسان است. اما در پشت این چهره آسان انواع و اقسام قابلیت خوب وجود دارد در ادامه قابلیت های گوشی های آیفون را بیان می کنیم:

  • مدیریت  دانلود ها
مزایا و معایب ورتو

 در مواردی مانند دانلود بروزرسانی تعداد زیادی از اپلیکیشن ها، قابلیت مدیریت دانلودها کمک زیادی به شما می کند. در چنین مواقعی اگر میخواهید دانلود یک اپلیکیشن زودتر از همه آغاز شود، کافی است روی آیکون اپلیکیشن مذکور را لمس کنید.

  • تنظیم شدت نور چراغ قوه

 برای تنظیم شدت نور چراغ قوه،  باید کنترل را باز کنید سپس با استفاده از نقطه سه بعدی روی آیکون می توانید میزان شدت نور را تنظیم کنید.

  • پاک کردن اپلیکیشن های بلااستفاده

 در  گوشی آیفون می توانید اپلیکیشن های غیر کاربردی را حذف کنید و فضای گوشی خود را افزایش دهید.

  • انتخاب سریع یکی از حالت های دوربین

با استفاده از این  قابلیت می توانید به سرعت حالت عکس برداری و فیلمبرداری را انتخاب کنید که برای سوژه مورد نظر شما مناسب است.

  • متوقف کردن ردیاب های سایت‌ها

 یکی از قابلیت های مهم و جالب در برخی از گوشی های آیفون  که می‌تواند جلوی ردیابی کوکی های تبلیغاتی را بگیرد.

  • جستجو بین تب های سافاری

پیدا کردن یک تب در میان انواع تب های باز شده کار چندان آسانی نیست‌. اما اگر  در حالت افقی از سافاری استفاده کنید به راحتی می توانید یک تب را انتخاب کنید.

  • تغییر رزولوشن

 رزولوشن ویدیو  با کیفیت ۴k  فوق العاده است. اما به همان نسبت حافظه داخلی گوشی را اشغال می‌کند. برای کاهش حجم ویدیو ها میتوانید رزولوشن آنها را پایین بیاورید.

گوشی های آیفون قابلیت های دیگری دارند که در ادامه به طور خلاصه به آنها اشاره می‌شود:

  • غیر فعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن ها
  • تایپ کردن درخواست‌ها برای سیری
  • محدود کردن ردیابی
  • موقعیت مکانی پاسخگویی به تماس ها و پیامک های سفارشی
  • متوقف شدن موسیقی بعد از زمان مشخص
  • شناسایی آسان  مخاطبین
  • رهایی  از شبکه های وای فای ضعیف
  • سازماندهی کردن فایل ها
  • افزایش امنیت یادداشت‌ها
گوشی ورتو signature S

قیمت گوشی های آیفون

 گوشی های آیفون برند اپل، در انواع مدل ها  تولید می‌شود که قیمت آنها با توجه به مدل آن هم متفاوت است. شما می توانید هم گوشی آیفون ۱۱ میلیونی در بازار پیدا کنید و هم ۵۰ میلیونی.  با توجه به مدلی که شما می خواهید این قیمت متفاوت است. با توجه به آنچه که در مورد گوشی های ورتو و آیفون گفته شد میتوانید گوشی  مورد نظر خود را انتخاب کنید. اکنون شما بگویید ورتو یا آیفون ؟! کدام گوشی لوکس تر است؟

سفیران تل بازدید : 27 پنجشنبه 10 شهریور 1401 نظرات (0)

کمپانی سازنده ورتو

کمپانی سازنده ورتو

گوشی های ورتو در حال حاضر نشانی از افراد ثروتمند هستند که توسط کمپانی سازنده ورتو که یک شرکت بریتانیایی است تولید و عرضه می شوند امروزه داشتن یکی از انواع گوناگون گوشی های ورتو نشانه ثروتمند بودن افراد است پس می‌توان گفت گوشی های ورتو که توسط شرکت ورتو نیز تولید می شوند مناسب افراد ثروتمند هستند و افراد معمولی نمی توانند از این گوشی ها استفاده کنند. امروزه بر تو یک گوشی بسیار لوکس و زیبا است که افراد ثروتمند از آن استفاده می کنند درباره شرکت سازنده گوشی های ورتو اطلاعات گوناگونی وجود دارد اما در کل می‌توان بیان کرد که شرکت سازنده گوشی های ورتو به وسیله شرکت نوکیا در سال ۱۹۹۸ تأسیس شده است اما بعد از مدتی شرکت سازنده بر دو به یک بخش خصوصی سوئدی واگذار و فروخته شده است در حال حاضر افراد زیادی وجود دارند که تمایل دارند از گوشی های ورتو برای استفاده روزانه بهره ببرند پس میتوان نتیجه گرفت که امروزه بازار فروش گوشی های وتو و همچنین تولید گوشی های ورتو بسیار خوب است و کمپانی سازنده گوشی های ورتو نیز فعالیت زیادی دارد.

کمپانی سازنده ورتو

  توضیحات کامل تری درباره کمپانی سازنده ورتو

 کمپانی سازنده گوشی های ورتو یک کمپانی معروف و همچنین شناخته شده در بین مردم است و همین امر سبب شده تا این کمپانی گوشی های بسیار با کیفیت و همچنین زیبا را تولید کند کمپانی سازنده ورتو بیان کرده است که در تمام مراحل تولید گوشی های ورتو هرگز از ابزار و همچنین ماشین آلات و گوناگون برای تولید ورتو استفاده نکرده است و تمام مراحل تولید ورتو توسط دست انجام می شود که این امر بر ارزش گوشی های ورتو می افزاید همچنین مواد و ابزاری که برای ساخت گوشی های ورتو در شرکت تولید ورتو مورد استفاده قرار می گیرد از بهترین مواد دنیا هستند و گاهی کمپانی سازنده ورتو در ساخت گوشی‌های ورتو از جواهرات بسیار گران قیمت و ارزشمند استفاده می‌کند که این امر سبب می‌شود تا ارزش مادی گوشی های ورتو بسیار زیاد شود درباره شرکت سازنده ورد می توان عنوان ترکیب دفتر مرکزی و اصلی شرکت تولید کننده گوشی های ورتو در انگلستان قرار دارد اما این شرکت در طرح های دیگری در شهرهای گوناگون مانند مسکو دبی پاریس و سنگاپور نیز دارد همچنین امروزه مغازه های مختلفی در شهرهای گوناگون برای فروش گوشی های ورتو وجود دارد که افراد می توانند گوشی ورتو را از این مغازه ها خریداری کنند گوشی های ورتو دارای ظاهری ساده می باشند اما به دلیل به کار بردن مواد بسیار مرغوب و ارزشمند شرکت در تولید گوشی های ورتو گوشی های ورتو توانسته اند به یکی از بهترین ها در حوزه گوشی تبدیل شوند افراد ثروتمند تمایل زیادی به استفاده از گوشی های ورتو نیز دارند.

گوشی ورتو signature S

  معرفی امکانات گوشی های ورتو

 در واقع می توان گفت در گوشی های ورتو از ویژگی های خیلی خاص و ویژه خبری نیست و امکانات تقریباً معمولی دارد اما ارزش مادی گوشی های ورتو بسیار بسیار زیاد است درباره امکانات گوشی ورتو می‌توان گفت این گوشی ها دارای ۴ گیگ حافظه داخلی میباشد صفحه نمایش گوشی های ورتو دو اینچ است که دارای کیفیت بسیار خوب نیز است گوشی های ورتو دارای باتری های بسیار باکیفیت هستند که می‌توانند به مدت ۵ ساعت و نیم شارژ را نگه دارند تا شما نیز  بتوانید به راحتی و با خیال راحت از گوشی های ورتو استفاده کنید گوشی ورتو سیستم عامل اندروید دارد صفحه نمایش گوشی های ورتو ۵/۲ اینچ و فول اچ دی و همچنین نمایشگر از جنس یاقوت کبود ماده بسیار با ارزش است می باشد. گوشی های ورتو دارای دوربین ۲۱ مگاپیکسلی هستش پس میتوان گفت گوشی های ورتو که توسط شرکت ورتو نیز تولید می شوند در حال حاضر  یک گوشی بسیار خاص و گران قیمت به شمار می روند همچنین می توان گفت تولید گوشی های ورتو توسط شرکت تولید ولی تو در حال حاضر نیست ادامه دارد رو به افزایش است. گوشی های ورتو دارای ویژگی های خوب و مناسبی هستند از مواد با ارزش نیز ساخته شده اند به همین علت افراد معمولی نمی توان از گوشی های ورتو نیز استفاده کنند زیرا قیمت آن بسیار زیاد است و در واقع گوشی هایی که شرکت تولید میکند برای افراد ثروتمند از داشتن گوشی های ورتو نیز یکی از نشانه های ثروتمند بودن افراد از پس شرکت تولید کننده ورد و شرکتی است که محصول برای افراد ثروتمند جامعه تولید می کند و آن را نیز به فروش می رساند.

سیستم عامل گوشی ورتو

کمپانی سازنده ورتو

قیمت گوشی ورتو که توسط شرکت ورتو تولید می شودند

 در واقع می توان گفت که قیمت‌ گوشی های ورتو  گوناگون است و به عوامل مختلفی تیز بستگی دارد اما در کل قیمت گوشی های ورتو از ۱۵۰۰۰ دلار تا ۱۶۰ هزار دلار است.  همچنین می توان گفت که  هم اکنون یکی از گران ترین  و با ارزشترین گوشی ورتو مدل Signature Cobra  می‌باشد که در واقع با یک مار کبرا که دور تا دور گوشی را گرفته است، تزئین شده است. می توان گفت که یکی از علت هایی که سبب شده  قیمت‌ گوشی های ورتو بسیار زیاد شود   نام برند  ورتو است و علت دیگر قیمت زیاد گوشی های ورتو نیز  جواهراتی است کا  که روی بعضی از این گوشی ها  به کار گرفته شده است مطمئنا درباره‌ی گوشی‌های ورتو بیشتر از کارایی گوشی باید به ظاهر و شکل آن پرداخت که برای خریداران  آن  اهمیت بسیار زیادی  دارد و در واقع علت خرید آن ها نیز است.در حال حاضر نیز  استفاده از گوشی های ورتو برای افراد ثروتمند کشور ما نیز  مهم شده است و افراد زیادی از این گ شی استفاده می کنند که این امر سبب شده است توجه مردم هم به این گوشی‌های گرانقیمت جذب شده‌است. باید دید که خبرها از چه قیمتی برای رسیدن یک گوشی از این مدل به ایران می‌دهند گرچه اگر رقم یک و نیم میلیارد تومان به گوشتان خورد زیاد تعجب نکنید.

پس می توان گفت که قیمت گوشی های ورتو  دز به روز  در حال افزایش است و این امر برای شرکت تولید کننده ورتو خیلی خوب و عالی است و تمایل این شرکت را برای تولیدات بیشتر می کند

برترین گوشی های ورتو

سفیران تل بازدید : 40 چهارشنبه 09 شهریور 1401 نظرات (0)

ورتو از یک برند معتبر و عالی است

اگر بیشتر بخواهیم در مورد مزایا و معایب ورتو بگویییم، باید خدمتتان عرض کنیم که این گوشی از یک برند خیلی معتبر است که بیش تر گوشی های لوکس تولید می کند. اگر به تصویر این گوشی نگاه کنید با خود فکر کنید که قبلا مدل آن را زیاد دیده اید؛ درست است این گوشی در وهله ی اول شبیه به گوشی های نوکیا است و دلیل این شباهت نیز این است که این شرکت در سال ۱۹۹۸ در شرکت نوکیا راه اندازی شد اما اکتبر سال ۲۰۱۲ این شرکت به یک شرکت خصوصی واگذار شد. قطعا هیچ کس نمی تواند منکر مجلسی و لوکس بودن این گوشی شود اما از طرفی نیز دکمه ای بودن این گوشی مسئله ای است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. چندین سال است که‌ استفاده از گوشی های هوشمند لمسی باعث شده اند که دیگر خیلی کم تر بتوانیم از گوشی های دکمه ای استفاده کنیم و می توانیم این مورد را جز معایب آن بدانیم. قطعا می دانید که گوشی دکمه ای هر چه قدر هم لوکس باشد سر و کاری با سیستم عامل ندارد . حافظه ی این گوشی نیز ۴ گیگا بایت است که در مقایسه با گوشی های امروزی حافظه ی کمی به شمار می آید.

گوشی ورتو signature S

عکس گوشی ورتو

ویژگی های گوشی های ورتو

شایان به ذکر است که باتری این گوشی لیتیومی است و اگر در حالت استند بای باشد می تواند تقریبا ۳۰۰ ساعت شارژ گوشی را نگه دارد اما چنان چه با آن تماس تلفنی برقرار کنید ۵ ساعت می توانید از این گوشی استفاده کنید. علاوه بر این ها باید خدمتتان عرض کنیم که این گوشی دارای کیفیت QVGA  است و صفحه نمایش آن ۲ اینچ است. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این گوشی مدل های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها ویژگی منحصر به فردی دارد

قیمت گوشی های ورتو چه قدر است

قطعا که این گوشی ها مزیت های زیادی دارند برای مثال کیفیتی که این گوشی ها دارند و به خاطر مواد درجه یکی که ساخته شده اند مقاومت خیلی بالایی دارند که شاید آن را در کم تر گوشی دیده باشیم. در رابطه با قیمت گوشی ورتو باید بگوییم که برهی افراد این قیمت بالا را مزیت و برخی دیگر آن عیب می دانند. قطعا شما نیز در اطراف خود افرادی را دیده اید که دوست دارند بهترین و لوکس ترین وسایل مال خودشان باشد و از چیزی استفاده کنند که دست هر کسی نیست این قیمت بالا برای آن ها مزیت است اما خب افراد زیادی آن را عیب می دانند. همان گونه که در بخش های قبل تر گفتیم این گوشی مدل های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند اما فعلا مدل  signature cobra  گران ترین گوشی ورتو است. علت این گرانی نیز جواهر های کار شده دور گوشی است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که ورتو کبرا یک الماس به شکل اشک، دو زمرد سبز، ۴۳۹ یاقوت دارد‌.

گوشی ورتو چیست؟

عکس گوشی ورتو

خرید گوشی ورتو

اگر جز آن دسته افرادی هستید که می توانید از پس هزینه ی خرید این گوشی بربیاید می توانید، از طریق سایت سفیران تل اقدام کنید و ویژگی ها و مزایا و معایب ورتو را با دقت مطالعه کنید و عکس آن را در سایت ما مشاهده کنید. برای اطمینان بیش تر با کارشناس های ما صحبت کنید و در آخر نیز یک خرید آگاهانه و عالی داشته باشید پس تعلل را کنار بگذارید و همین حالا برای داشتن این گوشی اقدام کنید.

سفیران تل بازدید : 37 پنجشنبه 03 شهریور 1401 نظرات (0)

چرا ورتو بخریم؟

چرا ورتو بخریم

اگر شما هم به دنبال خرید گوشی هستید و مدام گوشی های بازار را زیر و رو می کنید تا به این نتیجه مثبت دست بیابید، پیشنهاد ما این است که  گوشی های ورتو را امتحان کنید در واقع ما پیشنهاد اکید داریم که حتماً گوشی ورتو بخرید. شاید برای شما هم سوال پیش آید که چرا باید حتماً گوشی ورتو بخریم در واقع باید گفت این گوشی دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خاصی است که هر فردی را ترغیب می کند که یکی از آن ها را در دست داشته باشد. از این رو ما امروز تصمیم گرفتیم تمام ویژگی ها و مزایا و مشخصات گوشی ورتو را خدمت شما عزیزان عرض کنیم تا شما هم به این نتیجه برسید که این گوشی جز بهترین گوشی های افراد خاص پسند می باشد پس زمان را هدر ندهید و ادامه این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید.

انواع گوشی ورتو

شاید تصور کنید گوشی های ورتو تنها یک نوع هستند و تنوع خاصی ندارند اما باید بگویم خوشبختانه گوشی های ورتو از متنوع ترین گوشی های جهان هستند که طرفداران بسیار زیادی یافتند اکنون اگر بخواهیم به انواع این گوشی ها اشاره کنیم توجه شما را به موارد زیر جلب می نماییم:

البته که تنوع در این گوشی زیاد است و همین موضوع می‌تواند باعث سردرگمی مشتریان شود اما خوشبختانه برای همه سلیقه ها گوشی ورتو مدل های مختلفی تولید کرده که همه می توانند آن را داشته باشند. زیرا هر یک از این مدل ها دل هر بیننده ای را آب می کند.

برترین گوشی های ورتو

چرا ورتو بخریم

مشخصات گوشی ورتو

گوشی های ورتو از مشخصات ویژه و بسیار عالی برخوردار هستند به همین خاطر ظاهری زیبا و جزئیاتی ریز و منحصر به فرد دارند. از جمله مشخصات بارز در گوشی های ورتو می توان به صفحه نمایشگر دو اینچی شرکت که غالباً از جنس یاقوت کبود می باشد اشاره کرد. به طور کلی گوشی های ورتو را از فولاد نشکن و بسیار مستحکم می سازند به همین خاطر به راحتی پس از چند بار افتادن به هیچ عنوان دچار شکستگی یا خراب شدن نمی شوند. از دیگر مشخصات گوشی های ورتو می توان به حافظه داخلی آن ها اشاره کرد که بین ۴ تا ۶۴ گیگابایت می باشد البته که این مقدار در انواع آلبوم مختلف است و بستگی به مدلی دارد که شما انتخاب می کنید. در این میان از وجود هندزفری و بسته بندی عالی و شارژر گوشی های ورتو نمی توان غافل شد.

ویژگی های گوشی ورتو کدامند؟

حال ممکن است با خود بگویید که گوشی های ورتو چه ویژگی هایی دارند در پاسخ به این سوال باید گفت این گوشی ها قابلیت آماده باش با باتری فوق ‌العاده عالی تا حدود ۴۰۰ ساعت را پشتیبانی می‌ کنند بنابراین می‌ توان گفت واقعاً خارق ‌العاده هستند. از دیگر ویژگی های گوشی ورتو می ‌توان به پشتیبانی ساعات مکالمه بالا اشاره کرد که شما می توان مکالمه های بین ۳ تا ۵ ساعت و نیم داشته باشید. برخی از گوشی های ورتو لمسی و برخی از آنها دکمه دار می باشند البته که متناسب با تکنولوژی هوشمند گوشی های موجود در بازار نیستند اما مهم ترین ویژگی این نوع گوشی ها دست ساز بودن آن هاست. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی خاص با ویژگی های منحصر به فرد هستید گوشی ورتو بهترین گزینه در این زمینه می باشد.

قیمت گوشی ورتو

طراحی گوشی های ورتو

گذشته از تمام ویژگی ها و مشخصات و مزایای که گوشی های ورتو دارند در این قسمت باید به ظاهر بسیار شیک و باکلاس و لاکچری گوشی های ورتو بپردازیم در واقع گوشی های ورتو ظاهری مجزا از گوشی های موجود در بازار دارند به طور قطعی می ‌توان گفت گوشی های موجود در بازار به هیچ عنوان از نظر زیبایی به پای گوشی های ورتو نمی رسند. بنابراین اگر شما فردی هستید که می خواهید بسیار شیک و باکلاس ظاهر شوید و کسی هم تراز شما نباشد قطعاً گوشی های ورتو این ویژگی را خواهند داشت زیرا این گوشی ها مانند گوشی های موجود در بازار نیستند که هر کسی از آن ها در دست داشته باشد کم تر کسی را می بینید که دارای گوشی ورتو باشد. علاوه برا این در ساخت گوشی های ورتو از الماس و سنگ های قیمتی و با ارزش استفاده می شود.

چرا ورتو بخریم

قیمت گوشی های ورتو

از جمله موارد و سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد سوالات در مورد قیمت یا هزینه گوشی های ورتو است در پاسخ به این سوال باید گفت قیمت گوشی های ورتو کاملاً متفاوت است زیرا تنوع مدل‌ های آن بالا می ‌باشد بنابراین متناسب با مدلی که دارد قیمت آن مشخص است از این رو شما گفت باید برای اطلاع از قیمت دقیق گوشی های ورتو استعلام قیمت بگیرید و توجه داشته باشید که گوشی های ورتو به خاطر دست ساز بودن و استفاده از سنگ های قیمتی مثل الماس و یاقوت در ساخت آن ها قطعاً قیمت بالایی خواهند داشت به همین خاطر باید انتظار قیمت ‌های بالا از این گوشی فوق لاکچری و شیک را داشته باشید. البته که پخش و فروش گوشی های ورتو نیز با گوشی های موجود در بازار کاملاً متفاوت است.

سیستم عامل گوشی ورتو

 

سفیران تل بازدید : 29 چهارشنبه 02 شهریور 1401 نظرات (0)

طبیعتا شما هم با برندهای متفاوت گوشی موبایل هوشمند آشنا هستید. برندهایی که از قیمت های ارزان پیدا می شود تا گران قیمت ترین ها. گوشی های ساده که فقط امکان مکالمه را برقرار می کند تا مدل هایی که با آن فیلمبرداری های خفن انجام می شود. یکی از گوشی های موبایلی که شاید در دست افراد مشهور و پولدار داخل فیلم ها دیده باشید و از ظاهر آن تعجب کرده باشید، گوشی های موبایل ورتو ( Vertu  ) است. گوشی ای که با وجود ظاهر ساده اما لوکس فقط در دست افراد پولدار دیده می شود. به طور کلی هر کس از این گوشی های ورتو در دستش باشد، یعنی فردی ثروتمند و تجمل گرا است. اگر شما هم دوست دارید تا درباره این مدل تلفن همراه اطلاعات بیشتری کسب کنید و با برترین گوشی های ورتو آشنا شوید، با ما همراه باشید.

در ابتدا با تاریخچه و پیشینه این شرکت تولید کننده تلفن همراه آشنا می شویم.

کمپانی سازنده تلفن همراه ورتو Vertu

کمپانی ورتو Vertu در سال 1998 در کشور بریتانیا توسط سازنده گوشی موبایل نوکیا راه اندازی شد. این کمپانی به ساخت گوشی های موبایل دست ساز و لوکس می پردازد. پس از گذشت چندین سال در سال 2012 نوکیا سهام شرکت ورتو را به یک کمپانی سوئدی به نام EQT فروخت و از این شرکت 10 درصد سهام را برای خود حفظ نمود. یک سال پس از فرش سهام کمپانی ورتو، این شرکت حدود 350 هزار نفر مشتری را از آن خود کرد. در نهایت در سال 2015 EQT سهام خود را به یک شرکت چینی در هنگ کنگ به نام Godin Holdings به فروش رساند. در حال حاضر که در سال 2022 هستیم، این شرکت حدود 900 نفر کارمند فعال دارد. برترین گوشی های ورتو را در ادامه خواهید دید.

جالب است بدانید که شرکت ورتو Vertu  ساخت گوشی های لوکس خود را با این شعار آغاز کرد: اگر شما برای یک ساعت شیک 20 دلار هزینه می کنید، چرا برای یک گوشی 20 دلار نمی دهید؟ کمپانی ورتو تمام تمرکز خود را بر روی کیفیت ساخت و ظاهر لوکس و گران پسند گوشی های موبایل خود گذاشته است. به گفته مدیر عامل این شرکت تمامی مراحل ساخت تلفن همراه ورتو Vertu کاملا توسط نیروی انسانی و بدون دخالت هیچ دستگاهی انجام می شود. همین باعث گران قیمت شدن این گوشی های لوکس شده است. دفتر مرکزی شرکت برترین گوشی های ورتو Vertu در کشور انگلستان است. در عین حال می توانید دفترهای های مختلفی از محصولات این برند را در شهرهای مختلف مانند دبی، پاریس، فرانکفورت، نیویورک، مسکو، هنگ کنگ و غیره مشاهده نمایید.

شایان ذکر است که در ساخت و تولید گوشی های لوکس و گران قیمت ورتو Vertu از جواهر و طلا استفاده می شود.

برترین گوشی های ورتو Vertu

انواع گوشی های ورتو Vertu؛ برترین گوشی های ورتو

تلفن همراه های برند ورتو Vertu به دو مدل تقسیم می شود:

  • گوشی موبایل ورتو مدل Signature

گوشی موبایل ورتو Signature جزو برترین گوشی های ورتو است. این مدل خود به دو نمونه معمولی و لمسی یا تاچ تقسیم بندی می شود که با سیستم عامل اندروید کار می کند. سری تولید گوشی موبایل ورتو شامل مدل هایی مانند: Cobra، Diomond، S و غیره هستند. برای مثال مدل دایموند از یک سری الماس و جواهر در ساخت استفاده شده است و مدل کبرا نیز یک مار زیبا و چشمگیر بر روی گوشی موبایل دارد.

  • تلفن همراه ورتو مدل Aster

این مدل کاملا لمسی و تاچ می باشد و کمی شباهت به مدل Signature Touch دارد. اما بدی این مدل این است که از لحاظ فنی ضعف بیشتری دارد. Aster به معنای ستاره می باشد. این گوشی موبایل ورتو سیستم عامل بهتری دارد و کمپانی این برند تلاش خود را برای تولید گوشی با مشخصات جدید کرده است.

گران قیمت ترین گوشی های ورتو

جای گران قیمت ترین گوشی های ورتو تا اینجا در این لیست خالی بود. حالا باهم با ارزشمند ترین گوشی های ورتو Vertu آشنا می شویم:

  • اولین نمونه که گران قیمت ترین این لیست است، مدل کبرا است (Cobra Vertu). همانطور که از نامش پیداست این مدل با یک مار کبری دور تا دور گوشی همراه تزئین شده است. جالب است بدانید که در این گوشی از 430 عدد یاقوت استفاده شده است.
  • نمونه دوم هم متعلق به مدل Signature Diomond است. تمام گوشه و قسمت های این مدل گوشی ورتو از 200 عدد الماس پوشیده شده است. قیمت این مدل چیزی حدود 88 هزار دلار است.

معرفی برترین گوشی های ورتو

  • گوشی موبایل سیگنچر تاچ Signature Touch

این مدل گوشی یکی از برترین گوشی های موبایل ورتو Vertu است. اولین بار در سال 2015 از این گوشی موبایل رونمایی شد. به مشخصات ظاهری این گوشی موبایل ورتو Vertu می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی و وزن 225 گرمی اشاره کرد. سیستم عامل مدل سیگنچر تاچ اندروید نسخه 5.1 است. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است و از دوربین 21 مگا پیکسلی بهره می برد. همچنین ظرفیت باتری این گوشی موبایل ورتو 3160 میلی آمپر بر ساعت است. قیمت این مدل گوشی چیزی حدود 9000 یورو است.

  • تلفن همراه ورتو Aster

مشخصات اصلی این گوشی موبایل به شرح زیر است:

  • زمان معرفی این گوشی در سال 2014 است.
  • ابعاد صفحه نمایش 4.7 اینچ و وزن کار 193 گرم می باشد.
  • دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی و پشتیبانی از نسخه اندروید 4.4.2
  • دوربین: 13 مگا پیکسل و ظرفیت باتری 2275 میلی آمپر بر ساعت
  • قیمت حدودی این مدل گوشی ورتو 5440 یورو

موارد بالا مشخصات کلی یکی از برترین گوشی های ورتو Vertu است.

برترین گوشی های ورتو Vertu

  • گوشی موبایل ورتو کانستلیشن

این نمونه تلفن همراه دارای صفحه نمایشی با ابعاد 4.3 اینچ است و وزن آن بالغ بر 179 گرم است. گوشی موبایل ورتو کانستلیشن در سال 2013 به کاربران معرفی شد و از اندروید با نسخه 4.2.2 پشتیبانی می کند. دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد. همچنین ظرفیت باتری این مدل 1800 میلی آمپر ساعت است.

  • تلفن همراه ورتو مدل تی آی

به مشخصات کلی و اصلی این مدل که جزو برترین گوشی های ورتو است اشاره کرده ایم:

  • زمان معرفی: سال 2013
  • ابعاد صفحه نمایش: 3.7 اینچ
  • نسخه اندروید پشتیبانی شده: 4.0
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • دوربین: 8 مگاپیکسل
  • قیمت حدودی: 7900 یورو

سخن پایانی

حالا که با برترین گوشی های ورتو و گران قیمت ترین آن آشنا شدید، هر جا که این مدل گوشی را ببینید می‌شناسید. شایان ذکر است بدانید که حتی می توانید در وب سایت سفیران تل  سفارش خود را ثبت کنید و در رابطه با کوچکترین اجزای این گوشی و رنگ آن هم نظر دهید تا به طور سفارشی برایتان آماده کنند.

سفیران تل بازدید : 38 سه شنبه 01 شهریور 1401 نظرات (0)

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی چگونه است؟

می توان گفت ورتو، نام یکی از معروف ترین و همچنین شناخته شده ترین و مهم ترین مجموعه های صنعت گوشی در دنیا است که در کنار کمپانی های بزرگی مانند سامسونگ و اپل مشغول به فعالیت است. اما روش فعالیت آن کمی تفاوت دارد. مجموعه ورتو صرفا مجموعه ای برای طراحی گوشی های لوکس و بسیار گران قیمت است که تمامی کاربران این گوشی ها، افراد بسیار ثروتمند در جهان می باشند و به همین علت هر شخصی که یکی از انواع گوشی های مدل ورتو را داشته باشد، تصویری  از ثروت و تجمل گرایی او می باشد چرا که بعضی از گوشی هایی که کمپانی ورتو آنها را طراحی و عرضه کرده است، در عین سادگی به دلیل طلا و سنگ های ارزشمند بکار رفته، قیمت بالای 50 هزار دلار دارند.

روش تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

یکی از نکات مهم و اصولی در خرید گوشی های ورتو، شناخت گوشی ورتو اصل از ورتو تقلبی است این امر سبب می شود تا شما بتوانید ورتو اصل را شناسایی کنید و آن را خریداری کنید پس هنگام خرید موبایل ورتو به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید این نکات عبارتند اند از:

گام 1

مهمترین نکته در خرید تلفن یک فروشگاه معتبر برای خرید است.  فقط با فروشگاه یا نمایندگی رسمی شرکت تماس بگیرید و یا از آن خرید کنید. فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های تلفن همراه اغلب در خرید وسایل گران قیمت مانند Vertu هزینه نمی کنند. اگر در فروشگاهی به شما پیشنهاد می شود نمایندگی رسمی ورتو نیست، بهتر است گزینه دیگری را در نظر بگیرید. روش های گوناگونی برای اطمینان از تقلبی بودن ورتو وجود دارد و مورد توجه کلاهبرداران نیست.

گام 2

ابتدا حتما شماره سریال تلفن همراه خود را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که روی دستگاه است و آن را با شماره “سریال” مدل مقایسه کنید. برای این کار، فقط باید کد * # 06 # را وارد کنید. به شماره های مشخص شده روی بسته بندی محصول توجه کنید: آنها همچنین باید با این تعداد مطابقت داشته باشند. به خاطر داشته باشید که هیچ دو تلفنی با شماره سریال یکسان وجود ندارد.

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

گام 3

شاخص سوم کیفیت محصول است. ورتو از موارد منحصر به فرد و با کیفیت  تولید شده است، پس  مدل پلاستیکی قطعاً تقلبی است.

گام 4

وزن آن را امتحان کنید: وزن گوشی های ورتو اصل سنگین است. فلز و قاب گوشی خود را بررسی کنید. گوشی های اصل با چرم طبیعی پوشانده شده است. اگر زیر ماده چرم گرد و غبار پیدا کردید، قطعاً جعلی است. تحت هیچ شرایطی نباید گوشی را با کوچکترین نقص و خرابی خریداری کنید.

گام 5

گوشی های ورتو بسیار با دقت و طریف مونتاژ شده و قطعات روی هم فیکس می شوند. هیچ شکافی بین قطعات آنها وجود ندارد. تمام قطعات فیکس هستند و لقی ندارند. دکمه های گوشی را تست کنید. دکمه های آنها باید به راحتی و نرمی حرکت کنند و صدای غیر معمول ندهند. ظاهر دکمه ها نیز می تواند فیک بودن را نشان دهد. در یک گوشی ورتو اصل، اعداد و حروف صفحه کلید با لیزر چاپ می شوند، نه رنگ. آنها چسبانده نمی شوند و فقط به یک شکل ساخته می شوند.

گام 6

لطفاً توجه داشته باشید که تمام گوشی ورتو باید یک دکمه در کنار خود داشته باشد. آیا کار می کند بررسی کنید. با کلیک بر روی دکمه، به شرکت اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد و می توانید با متخصصان صحبت کنید.

با بررسی روش های بالا به راحتی می توانید تشخیص گوشی ورتو اورجینال و های کپی را انجام دهید و خریدی مطمئن داشته باشید.

مزایای داشتن صفحه یاقوت کبود در ورتو چیست؟

مردم عادی فکر می کنند این فقط یک شیشه شیک و زیبا است. در حالی که می توان گفت اینطور نیست مقایسه یاقوت کبود و شیشه مانند مقایسه کاسترد و فولاد است. یاقوت کبود بعد از الماس دومین ماده سخت روی کره زمین است. برای تهیه یاقوت کبود گوشی لوکس ورتو کمی بلور دانه برداشته و در کوره با دمای 2000 درجه سانتیگراد گذاشته می شود. سپس اکسید آلومینیوم را روی آن ریخته شده و به آرامی بلورها شکل می گیرند. این مراحل بسیار سخت و همچنین خیلی وقت گیر است. حداقل دو هفته در هر صفحه زمان می برد. سپس باید آن را ببرید، خرد کنید و صیقل دهید، برای این مراحل از الماس که سختی بیشتری نسبت به یاقوت کبود دارد استفاده می شود. فقط یک صفحه نمایش از زمان سفارش تا دریافت آن شش ماه زمان لازم دارد. اما صفحه تولید شده فوق العاده ضد خش و ضربه هستند. در واقع سختی آن پنج برابر شیشه است.

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

ورتو شباهت زیادی به ساعت دارد تا تلفن هوشمند

در گوشی ورتو ما از صفحه ساعت آنالوگ استفاده می شود که اگر صادق باشیم کمی قدیمی است. اما وقتی به آن فکر می کنید، می بینید کاربردهای زیادی برای شما دارد و به شما این امکان را می دهد هر لحظه 12 ساعت آینده را ببینید. ما از این موضوع استفاده کرده ایم، بنابراین اعلان های تقویم روی گوشی شما ظاهر می شوند. این یک راه حل خوب است، همان چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم. استفاده از یک گوشی لوکس پیشرفته با فناوری جدید. ورتو به خوبی کاربران علاقمند به این سبک را به خود جذب کرده است.

ورتو الماس نشان جزو گران ترین گوشی های دنیاست

به طور کلی گوشی های ورتو به قیمت بالا شناخته شده اند. اما فرض کنید الماس هم به گوشی ورتو اضافه شود! مطمئنا قیمت آن بسیار زیاد می شود در این صورت می توان گفت که فقط افراد لاکچری پسند و پولدار قادر به خریداری آن خواهند بود.

سخن پایانی

می توان گفت ورتو یک تلفن بسیار گران قیمت است که بیشتر افراد لاکچری پسند از آن استفاده می کنند پس بهتر است هنگام خرید این مدل تلفن به نکات مهمی توجه کرد تا به کمک این نکات بتوان یک گوشی ورتو اصل و اورجینال را خریداری کرد.

سفیران تل بازدید : 24 دوشنبه 31 مرداد 1401 نظرات (0)

حتماً تا به حال نام گوشی ورتو را شنیده اید یا مدل آن را در دست افراد بسیار ثروتمند دیده اید در واقع گوشی های ورتو یکی از لاکچری ترین و باکلاس ترین گوشی های هستند که فقط افراد ثروتمند قادر به خرید آن می باشند و هر کسی توانایی خرید چنین گوشی‌ هایی را ندارد. زیرا گوشی های ورتو کاملاً دست ساز می باشند علاوه بر آن فروش آن ها در ایران کم مشکل است زیرا شرکت سازنده یا پخش‌ کننده ا‌ی در ایران ندارند بنابراین واردات گوشی های ورتو در ایران بسیار انگشت‌ شمار است. از این رو ما امروز تصمیم گرفتیم که اطلاعات بیش تری در مورد گوشی های ورتو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم هم چنین قرار است در مورد سیستم عامل گوشی های ورتو توضیحاتی ارائه دهیم از پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب برای یافتن پاسخ سوالات خود با ما همراه باشید.

گوشی ورتو چه نوع سیستم عاملی دارد؟

با توجه به این که گوشی های ورتو خیلی هوشمند و مانند گوشی های جدید قابلیت های شگفت انگیز ندارند اولین سوالی که برای کاربران و مخاطبان پیش می آید در رابطه با نوع سیستم عامل این نوع گوشی است. در پاسخ به سوالات این چنینی باید خدمتتان عرض کنیم که سیستم عامل گوشی های ورتو از نوع اندروید است البته که گوشی های ورتو با سیستم عامل اندروید نسخه های مختلفی دارند برای مثال نسخه ۴.۴.2 و همچنین نسخه ۵.۱ از جمله سیستم عامل‌ های اندرویدی گوشی های ورتو می باشند که شما بر حسب سلیقه و بودجه ‌ای دارید می توانید برای خرید آن ها اقدام کنید. همان طور که می دانید نسخه های مختلف اندروید دارای قابلیت های متفاوت و مختلفی هستند که هر چه بالا تر می روند کیفیت آن ها نیز بیش تر می شود.

سیستم عامل گوشی های ورتو

مشخصات گوشی های ورتو چیست؟

قبل از اینکه برای خرید گوشی های ورتو اقدام کنید باید ابتدا با تمام مشخصات آنها آشنایی پیدا نموده و بر اساس این مشخصات برای خرید اقدام نمایید زیرا در این صورت می دانید که قابلیت های گوشی مورد نظر شما چیست و چگونه کار می کند. مواردی که در زیر می بینید از جمله مشخصات و جزئیات در مورد گوشی های ورتو می باشد:

  • گوشی های ورتو انواع مختلفی دارند از جمله دکمه ای و لمسی هستند.
  • در ساخت گوشی های ورتو از الماس و یاقوت و حتی طلا هم استفاده می شود.
  • گوشی های ورتو کاملاً دستساز هستند به همین خاطر بسیار گران قیمت می باشند.
  • هر یک از گوشی های ورتو دارای یک جایگاه سیم کارت و یک باتری است.
  • صفحه نمایش گوشی های ورتو دو اینچی و دارای کریستال می باشد.
  • قابلیت مکالمه سه تا پنج و نیم ساعت با گوشی های ورتو امکان پذیر است.

انواع گوشی های ورتو

اگر برای خرید و یا تحقیق در مورد گوشی های ورتو اقدام کنید متوجه خواهید شد که این گوشی ها انواع مختلفی دارند برای مثال گوشی ورتو سیگنچر اس مدل رزگلد که رنگ آن بسیار شیک و برازنده است و بیش تر خانم ها برای خرید آن اقدام می کنند مدل دیگر مربوط به مدل ورتو سیگنچر اس سیلور می باشد که رنگ نقره ای آن برای افرادی که خیلی تمایلی به گوشی های طلایی رنگ ندارند بنابراین گزینه قوی برای آقایان می تواند باشد. مدل دیگری که خدمتتان معرفی می نماییم گوشی ورتو سیگنچر اس لمسی است که آخرین گوشی که توسط شرکت ورتو تولید شده البته که یک نوع دیگر از گوشی های ورتو در دست افراد بسیار ثروتمند وجود دارد به نام گوشی ورتو مدل کبرا که پشت آن را به وسیله الماس و نگین ها و سنگ های قیمتی به شکل مار کبرا طراحی نموده اند. همه آن ها سیستم عامل اندروید دارند.

سیستم عامل گوشی های ورتو

خرید گوشی های ورتو با سیستم عامل اندروید

اگر شما هم اکنون علاقمند به خرید گوشی های ورتو هستید و با وجود گران قیمت بودن آن دوست دارید گوشی لاکچری در دست داشته باشید می توانید برای خرید آن اقدام کنید توجه داشته باشید که فروش گوشی های ورتو در ایران کمی سخت است زیرا شرکت فروشنده آن در ایران نمایندگی ندارد در واقع در فرانکفورت و پاریس و سنگاپور و انگلستان نمایندگی های آن در حال فروش می باشند بنابراین اگر شما بخواهید گوشی ورتو خریداری کنید باید به صورت ثبت سفارش آن را تهیه نمایید. توجه کنید که خرید آنلاین می تواند بسیار راحت تر انجام شود زیرا شما در خرید حضوری باید یک واسطه پیدا کنید تا بتواند گوشی های ورتو را برای شما وارد نماید اما اگر خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید در کوتاه ترین زمان ممکن گوشی ورتو در اختیار شما خواهد بود. فروشگاه سفیران تل بستری امن برای فروش گوشی های اوریجینال و های کپی ورتو برای شما عزیزان فراهم نموده است.

قیمت گوشی ورتو چقدر است؟

همان طور که خدمتتان عرض کردم گوشی های ورتو از نوع گوشی های لاکچری موجود در دست ثروتمندان است بنابراین طبیعی است که قیمت آن ها بسیار بالا باشد برای همین شما با پولی که برای خرید گوشی های هوشمند موجود در بازار می ‌پردازید نمی توانید گوشی ورتو خریداری کنید گوشی های ورتو به علت دست ساز بودن قیمت بالاتری دارند البته عوامل مختلف دیگری هم بر روی قیمت گوشی های ورتو تاثیر گذار است برای مثال جنس این گوشی ها که از فولاد مستحکم و ضد زنگ می باشد هم چنین دیزاین و طراحی گوشی های ورتو که با استفاده از سنگ های قیمتی و الماس ساخته می شوند می توانند قیمت آن ها را بالا و بالاتر ببرد. توجه داشته باشید که نوسانات موجود در بازار مثل قیمت دلار و هزینه گمرک نیز می‌تواند بر قیمت گوشی های ورتو تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

گوشی های ورتو از جمله شیک ترین و باکلاس ترین گوشی های می باشند که افراد خاص پسند و ثروتمند برای نشان دادن ثروت فوق العاده زیاد خود از آن ها استفاده می کنند گوشی های ورتو مانند گوشی های موجود در بازار قابلیت های شگفت انگیز ندارند اما طراحی و دیزاین آن ها به قدر منحصر به فرد است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. توجه داشته باشید که سیستم عامل گوشی های ورتو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا نشان دهنده میزان قابلیت این گوشی ها می باشد به طور کلی تمامی گوشی های ورتو با سیستم عامل اندروید کار می کنند و حافظه ۴ الی ۳۲  گیگابایتی داخلی و ۲ الی ۴ گیگابایتی رم را دارا می باشند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 814
  • بازدید کلی : 1,865